ניהול חנויות E- COMMERCE

1443 צפיות
פתיחה: 20.02.20
היקף שעות: 54
מספר מפגשים: 10
שעות המפגש: 17:00-21:00
ימי הקורס: יום ה'
מיקום: ירושלים
הרשמו עכשיו
">
משתתפי התכנית יישמו באופן מעשי הקמת חנות ובסיומה לכל משתתף תהיה חנות אנטרנטית פעילה ומוכרת.
הקורס, המחולק ל- 10 מפגשים, יתן כלים וידע מקיפים לכל מי שרוצה להקים חנות אינטרנטית למכירת מוצרים בארץ ובעולם.
הקורס יתן סקירה מלאה וידע להקמת חנות החל משלב הרעיון הראשוני ועד לתחילת המכירות,
תוך נתינת כלים לבחירת מוצרים מבטיחים, דרכים ליצירת קשר עם ספקים/יצרנים מרחבי העולם,
מכירת מוצרים גם ללא קניית מלאי כלל (Dropshipping), אפיון קהלי יעד רלוונטיים ברחבי העולם והקמת החנות בפלטפורמת Shopify.
בנוסף הקורס יתן היכרות וכלים לפרסום מקצועי של המוצרים ברשת פייסבוק ואינסטגרם.


קהל יעד:
● יזמים המעוניינים לעסוק בעולם הE-Commerce
● בעלי חנויות פיזיות המעוניינים להרחיב את העסק הקיים שלהם למכירה באינטרנט

מה נדרש מכם?
  • השתתפות בקורס מחייבת אנגלית ברמה גבוהה ואוריינטציה טכנולוגית.
  • הצלחה בקורס דורשת פרואקטיביות, יזמות, אחריות ורצינות לכל אורך הדרך, ובכלל זה הכנת המשימות הנדרשות בין מפגש למפגש ונוכחות מלאה בכל המפגשים.
  • הצטרפות לקורס מותנית בשאלון מקדים וראיון קבלה.

התכנית כוללת:
● רכז מלווה לכל אורך התכנית.
● קבוצת פייסבוק סגורה למשתתפות, בה יועלו תכני ההרצאות, משימות לתרגול וקשר עם המרצים
מפגשי תרגול מעשי - בתכנית הלימודים
הקמת חנות פעילה ומוכרת
3 שעות ליווי פרטניות לאחר סיום הלימודים

מרצה מרכזי: ארז מרצ'יני - יזם e-commerce  מנוסה, בוגר MBA  בתכנית רקנאטי באוניברסיטת תל אביב
בעל מספר חנויות אינטרנטיות למכירת מוצרים ברחבי העולם

לרשימת הממליצים שלנו הקליקו >>> כאן 
 
מרצה:
לקורס הקודם לכל הקורסים לקורס הבא
תודה על פניתכם
ההודעה התקבלה במערכת,
נציג שלנו יחזור אליכם בקרוב.
הסדנאות והתוכניות שלנו
מטי דיגיטל מציע מגוון תוכניות, קורסים וסדנאות במבחר נושאים, שהמכנה המשותף לכולם הוא מתן ארגז כלים אינטרנטיים לשיווק, פרסום ומיתוג העסק או הארגון.
1547
בוגרים
342
תעודות בשנה
103
קורסים והדרכות
37
ליווי עסקי חודשי
3867
כוסות קפה